Nacionalna koalicija za digitalne vještine i radna mjesta

nacionalna koalicija

za digitalne vještine i radna mjesta

Napisao Euroart, Darko

Objavljeno 23. Ožujak 2022.

AI: Here for Good A National Artificial IntelligenceStrategy for Ireland

Vlada Irske objavila je nacionalnu strategiju umjetne inteligencije prošlog četvrtka, 8. srpnja 2021. u hibridnom formatu online i ograničene fizičke prisutnosti ključnih članova vlade i predstavnika javnog sektora.

U dokumentu od 73 stranice, Strategija sadrži tri ključna načela: izgradnju povjerenja javnosti u umjetnu inteligenciju, korištenje umjetne inteligencije za ekonomsku i društvenu dobrobit i pokretače za umjetnu inteligenciju. Ključni aspekti su detaljno navedeni s osam djelotvornih odgovarajućih niti, od toga kako angažirati i podići svijest javnosti o umjetnoj inteligenciji, do izgradnje snažnog ekosustava inovacija umjetne inteligencije, do njegovanja i razvoja vještina i talenata umjetne inteligencije.

Slijedeći europske pristupe etičke, na čovjeka usmjerene i pouzdane umjetne inteligencije, „[Irska] Nacionalna strategija umjetne inteligencije služit će kao putokaz za etički, pouzdan i usmjeren na čovjeka dizajn, razvoj, implementaciju i upravljanje umjetnom inteligencijom kako bi se osiguralo da Irska može oslobodite potencijal koji umjetna inteligencija može pružiti,” napisao je u Strategiji državni ministar za promicanje trgovine, digitalno poslovanje i regulaciju tvrtki Robert Troy T.D.

Saznaj više

  • Poveznica na web stranicu:

  • Ciljana publika:

    Digitalne vještine stručnjaka u području IKT-a i drugih digitalnih stručnjaka.

    Digitalne vještine u obrazovanju.

  • Digitalna tehnologija / specijalizacija:

    Cybersecurity

    Razvoj web aplikacija

  • Geografski opseg - Država:

    Hrvatska

    Turska

  • Razina digitalnih vještina:

    Osnovno

  • Vrsta inicijative:

    Institucionalna inicijativa EU-a

  • Vrsta financiranja:

    Public

  • Datum početka:

    08. srpnja 2021. 00:00

  • Datum završetka:

    14. veljače 2022. 00:00

Povezani sadržaj:

Objavljeno 30. Studeni 2022.

Kako Institut radijske industrije pomaže razviti radijske talente za novo, digitalno i konvergirano medijsko doba

Radijski program više nije linearan FM program – prate ga objave i interaktivna komunikacija s kori-snicima-slušateljima na digitalnim platformama. Mnoga radna mjesta koja su danas u samom sredi-štu radijske produkcije donedavno nisu još postojala. No, formalno obrazovanje budućih radijskih djelatnika ne prati potrebe koje se pojavljuju i brzo razvijaju u praksi. Institutu radijske industrije, prvom takvom institutu u Hrvatskoj, upravo je edukacija radijskih djelatnika za konvergirani radijski format jedno od područja rada na koja se fokusira.

Objavljeno 28. Srpanj 2022.

Vaučeri za obrazovanje odraslima otvaraju nove perspektive za usavršavanje

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike u Hrvatskoj pokrenulo je u travnju 2022. inicijativu čiji je cilj olakšati pristup cjeloživotnom obrazovanju i raznim vrstama programa za usavršavanje odraslih osoba, bez obzira na to jesu li trenutačno zaposlene ili nezaposlene. Inicijativa je to koja se provodi u sklopu Nacionalnog plana otpornosti i oporavka (NPOO) a tijekom prva tri mjeseca primjene već je više od 600 osoba izrazilo želju za stjecanjem novih vještina te se prijavilo za korištenje vaučera za obrazovanje.

Objavljeno 21. Travanj 2022.

Digital Opportunity Traineeships

Inicijativa EU pruža priliku studentima da iz prve ruke steknu izravno iskustvo u tehnološkim područjima kao što su kibernetička sigurnost, strojno učenje, veliki podaci i druga. Sudionici se također mogu odlučiti za upis na praksu s fokusom na web dizajn i razvoj ili softver za poboljšanje svojih digitalnih vještina u poslovnom kontekstu.

Objavljeno 30. Studeni 2022.

Kolegij “Digitalna transformacija medija” studentima na Bernaysu jedan je od omiljenih jer shvaćaju koliko im je ova vrsta obrazovanja dosad nedostajala

Dobar primjer premošćivanja raskoraka između praktičnih znanja koja se danas traže u medijima i industriji sadržaja s jedne strane, te onih znanja i vještina koja studenti stječu tijekom studija s druge strane, izborni je kolegij “Digitalna transformacija medija” na Edwardu Bernaysu. Koliko je studen-tima zanimljivo i važno razumjeti utjecaj digitalnih tehnologija na “tradicionalne” medije i koliko istovremeno žele naučiti o novim digitalnim medijskim platformama najbolje govori informacija da je ovaj izborni kolegij među najpopularnijim izborima studenata na ovom veleučilištu.