Više od učenja
Glavni fokus projekta je podučavanje osnovnih digitalnih vještina pripravnicima u području elektrotehnike pomoću posebno razvijene VR aplikacije. Tijekom radionica dizajnerske fikcije, u kojima su sudjelovali predavači i pripravnici, utvrđeni su scenariji VR učenja. Naknadni razvoj VR aplikacije i intenzivno testiranje mogućnosti njezine uporabe doveli su do razvoja sveobuhvatne VR simulacije. Rezultat je vodič koji pruža vrijedne uvide u uspješnu provedbu VR-a kao alata za obuku.
Jedan od glavnih ciljeva projekta je pružiti pripravnicima i zaposlenicima mogućnost da sigurno dožive potencijalno opasne situacije. Imerzivna svojstva VR nude obećavajuće rješenje za ovaj izazov. Osim toga, u okviru projekta istražit će se pristupi učenja temeljeni na igri, proširena stvarnost i simulacije prve osobe kako bi se poboljšali aspekti osposobljavanja relevantni za sigurnost.
Kako bi se postigli ti ciljevi, projekt je slijedio nekoliko pristupa:
- Analiza sigurnosnih problema u Štajerskim kompanijama
- Ocjenjivanje postojećih kurikuluma s obzirom na znanje povezano sa sigurnošću i integraciju digitalnih tehnologija
- Osmišljavanje scenarija za mjere relevantne za sigurnost učenja primjenom digitalnih tehnologija
- Prototipska implementacija VR okruženja posebno za obuku stručnjaka za elektrotehniku
- Pouzdana znanstvena evaluacija i evaluacija prihvaćanja i socioekonomske izvedivosti VR aplikacija u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
VR scenarij razvijen je s različitim partnerima i stvara kućnu okolinu s potencijalno oštećenim električnim uređajima. Ovim se scenarijem može istražiti prihvaćanje, upotrebljivost i prostorna percepcija treninga temeljenog na VR-u. Rezultati projektne studije u suradnji s partnerima iz industrije i sektora strukovnog obrazovanja i osposobljavanja pridonijet će razvoju smjernica za uspješnu integraciju VR obuke u kurikulume strukovnog obrazovanja i osposobljavanja.
publika
Razvijena VR aplikacija koristi nastavnicima strukovnih škola koji mogu steći vrijedno iskustvo u korištenju VR-a kao alata za osposobljavanje, kao i polaznicima i učenicima koji se mogu upoznati s VR tehnologijom kao alatom za učenje. Inicijativa je besplatna za sve uključene strane. Aplikacija VR također je besplatno dostupna dvjema regionalnim strukovnim školama za elektrotehniku u Štajerskoj, kako bi je mogli koristiti nastavnici i učenici u učionici. Poduzeća su također izrazila interes za aplikaciju VR kako bi je koristila u njezinu sadašnjem obliku za osposobljavanje, ali i za daljnji razvoj za svoje potrebe i općenito promicanje upotrebe digitalnih tehnologija.
Što ovu ponudu čini dobrom praksom
DigiLernSicher važan je korak prema promicanju strukovnog obrazovanja i osposobljavanja djelotvornim i učinkovitim korištenjem VR tehnologije. Cilj je projekta promijeniti način na koji naučnici i radnici rade na sigurnosnom i složenom sadržaju u svojem osposobljavanju. U tu svrhu kombiniraju se inovativni pristupi, sigurna VR obuka i sveobuhvatno istraživanje. Projektom se podupire suradnja s važnim organizacijama, pružaju smjernice povezane s primjenom za praksu i omogućuje ravnopravno sudjelovanje u naprednim metodama učenja. Ovaj projekt može poslužiti kao inspiracija za druge inicijative koje istražuju transformativnu moć novih tehnologija u obrazovanju.
Ovaj članak temelji se na članku Irene Marinelli, koji je prvi put objavljen na europskoj platformi za digitalne vještine i radna mjesta27. srpnja 2023.
Saznaj više
-
Poveznica na web stranicu:
-
Ciljana publika:
Digitalne vještine u obrazovanju.
-
Digitalna tehnologija / specijalizacija:
Proširena stvarnost
Virtualna stvarnost
Digitalne vještine
-
Geografski opseg - Država:
Austrija
-
Razina digitalnih vještina:
Osnovno
-
Vrsta inicijative:
Regionalna inicijativa
-
Vrsta financiranja:
Public
-
Datum početka:
01.01.1970
-
Datum završetka:
01.01.1970