Digitalna znanja

Primjeri dobrih praksi

Podijeli:

14. 06. 2024.

Vještine Upload Jr

Jr osnažuje nastavnike i studente diljem Europe pružanjem inovativnih osposobljavanja i resursa u području digitalnih vještina, poticanjem uključivijeg i digitalno iskusnijeg društva.

„Vještine Upload Jr” inicijativa je Zaklade Vodafone posvećena rješavanju problema nedostatka digitalnih vještina i preobrazbi obrazovanja K-12 diljem Europe. Pokrenut s misijom da obrazovne sustave učini otpornijim, pravednijim i inovativnijim, program se provodi u Albaniji, Njemačkoj, Grčkoj, Italiji, Nizozemskoj, Portugalu, Rumunjskoj, Španjolskoj i Turskoj. Iskorištavanjem tehnologije i partnerstvom s ključnim javnim i privatnim subjektima, Skills Upload Jr ima za cilj osnažiti nastavnike i studente, gradeći uključivu, zelenu i digitalnu Europu.

Tko su korisnici?

Primarni korisnici programa Skills Upload Jr su nastavnici i studenti u formalnom i neformalnom obrazovnom okruženju. U okviru programa prednost se daje onima iz siromašnih sredina ili s ograničenim pristupom tehnologiji, uključujući djevojčice, studente niskog socioekonomskog podrijetla i one u ruralnim područjima. Pokretanjem inicijative u školama i tehnološkim centrima, Skills Upload Jr također utječe na širu obrazovnu zajednicu, približavajući tehnologiju roditeljima i drugim učenicima.

Trenutačni učinak

Od njegova pokretanja 2021., Skills Upload Jr znatno je utjecao na živote više od 4 milijuna učenika i nastavnika. Inicijativa je izravno osposobila 510,000 studenata i nastavnog osoblja, doprla do 670,000 pojedinaca putem platformi za sadržaje, a edukativnim kampanjama koristilo je više od 3 milijuna ljudi. Indirektno, program je dotaknuo živote 19 milijuna pojedinaca. Nadalje, Skills Upload Jr dosegao je više od 7.500 škola, stvorio ili sufinancirao 224 tehnološka središta, proveo 6.000 radionica i integrirao svoja učenja u 39 sveučilišnih stupnjeva za buduće učitelje.

Zašto je to dobra praksa?

Pregled vještina Jr bavi se kritičnim razlikama u digitalnoj pismenosti, pri čemu više od jedne petine mladih diljem EU-a ne uspijeva dostići osnovnu razinu digitalnih vještina, a manje od 40 % nastavnog osoblja osjeća se spremnim za upotrebu digitalnih tehnologija u poučavanju. Inicijativa se bori protiv ruralnih, socioekonomskih i rodnih nejednakosti u pristupu mogućnostima digitalnog obrazovanja. Pružajući najsuvremenije obrazovne resurse vođene EU DigCompom i drugim okvirima, program potiče kreativnost, suradnju, kritičko razmišljanje i komunikacijske vještine među nastavnicima i mladima. Sinkronim tečajevima osposobljavanja, otvorenom internetskom platformom i javno-privatnom suradnjom osiguravaju se učinkovitost i održivost programa. Jr također nudi tehnološku opremu kada je to potrebno, poboljšavajući digitalnu infrastrukturu u školama. Tim uključivim pristupom osigurava se da nedovoljno zastupljene skupine imaju pristup visokokvalitetnom obrazovanju te im pružaju resurse potrebne za napredak. Vještine Učitavanje Jr primjer je uspješne međunarodne suradnje u obrazovnim inovacijama osnaživanjem nastavnog osoblja i studenata, poticanjem digitalno pismenog i uključivog društva.

Saznaj više

  • Poveznica na web stranicu:

  • Ciljana publika:

    Digitalne vještine u obrazovanju.

  • Digitalna tehnologija / specijalizacija:

    Digitalne vještine

  • Geografski opseg - Država:

    Njemačka

    Grčka

    Italija

    Nizozemska

    Portugal

    Španjolska

    Rumunjska

    Albanija

    Turska

  • Razina digitalnih vještina:

    Osnovno

    Srednja

    Napredno

  • Vrsta inicijative:

    Međunarodna inicijativa

  • Vrsta financiranja:

    Private

  • Datum početka:

    01.01.1970

  • Datum završetka:

    01.01.1970

Povezani sadržaj:

01. 01. 2023.

Predstavljamo Mrežu za razvoj digitalne pismenosti

Hrvatska udruga poslodavaca, kao koordinator Nacionalne koalicije za digitalne vještine i radna mjesta ali istovremeno i jedna od organizacija civilnog sektora uključenih u europski projekt Mreže za razvoj digitalne pismenosti, u narednom će razdoblju raditi na povezivanju ovih dvaju projekata kako bi javnost bila bolje informirana o konkretnim smjernicama i preporukama za bolji razvoj digitalne i medijske pismenosti.

01. 04. 2022.

A1 Visoka akademija

30. 11. 2022.

Kolegij “Digitalna transformacija medija” studentima na Bernaysu jedan je od omiljenih jer shvaćaju koliko im je ova vrsta obrazovanja dosad nedostajala

Dobar primjer premošćivanja raskoraka između praktičnih znanja koja se danas traže u medijima i industriji sadržaja s jedne strane, te onih znanja i vještina koja studenti stječu tijekom studija s druge strane, izborni je kolegij “Digitalna transformacija medija” na Edwardu Bernaysu. Koliko je studen-tima zanimljivo i važno razumjeti utjecaj digitalnih tehnologija na “tradicionalne” medije i koliko istovremeno žele naučiti o novim digitalnim medijskim platformama najbolje govori informacija da je ovaj izborni kolegij među najpopularnijim izborima studenata na ovom veleučilištu.

17. 04. 2024.

Digitalno obrazovanje i uključivanje: projekta SAID

Projektom SAID (School Assistance – Inclusive & Digital School Assistance for Digital Education) u okviru programa Erasmus+ nastoje se promicati digitalne vještine osoba s invaliditetom i poteškoćama u učenju.