Tip: Tečaj prema vlastitom tempu

Trajanje: Do 1 tjedan

Vrsta: Na internetu

Stručni diplomski studij Digitalni marketing

Studij se izvodi u 4 semestra, odnosno 2 akademske godine, kroz 4 osnovna modula. Studij ima vrlo praktičnu komponentu, te svi studenti uz pohađanje 23 predmeta, imaju i obaveznu stručnu praksu u digitalnim agencijama ili odjelima digitalnih agencija i poduzeća, praktičan projekt te diplomski rad.

[ kako radimo ]

Suradnjom profesora, praktičara i poslodavaca stvaramo centar digitalnog marketinga koji privlači izvrsne studente preddiplomskih stručnih studija u Republici Hrvatskoj i pruža im znanja, vještine i inspiraciju za ostvarenje uspješnih karijera u marketinškim agencijama i poduzećima.

gdje želimo biti
[ gdje želimo biti ]

Želimo biti program kojeg studenti i poslodavci prepoznaju kao najbolje stručno obrazovanje iz digitalnog marketinga u Republici Hrvatskoj.

potpuno novi program
[ potpuno novi program ]

Stručni diplomski studij Ekonomskog fakulteta “Digitalni marketing” nudi jedinstvenu strukturu programa. U prvom semestru studenti uče o temeljima digitalnog marketinga, a u drugom semestru stječu vještine iz glavnih područja digitalnog marketinga (poput marketinga na društvenim medijima i internetskim pretraživačima). U trećem semestru uče upravljati digitalnim marketingom, a posljednji četvrti semestar stječu svoja prva radna iskustva kroz stučnu praksu i projekt.

znanja i vještine koje su tražene
[ znanja i vještine koje su tražene ]

Prva funkcija u poduzećima koja je doživjela digitalnu transformaciju je marketing, a danas je nemoguće biti uspješan marketinški stručnjak bez digitalnih vještina. Međutim, u Republici Hrvatskoj postoji značajan manjak stručno obrazovanih zaposlenika u području digitalnog marketinga.

Naš studij je odgovor na tu potrebu te omogućuje stjecanje relevantnih vještina i direktno povezivanje s budućim poslodavcima: agencijama za digitalni marketing i poduzećima.

studij u brojevima
[ studij u brojevima ]
  • 75 studenata (upisna kvota)

  • 32 predavača

  • 2 akademske godine (4 semestra / modula)

  • 23 predmeta

  • 120 ECTS bodova

akademski naziv
[ akademski naziv ]

stručni specijalist digitalnog marketinga / stručna specijalistica digitalnog marketinga (struč.spec.oec.)

Pojedinosti o ponudi obuke

  • Poveznica na web stranicu:

  • Ciljana publika:

    Digitalne vještine u obrazovanju.

  • Digitalna tehnologija / specijalizacija:

    Softver

    Digitalne vještine

    Razvoj web aplikacija

    Razvoj mobilnih aplikacija

  • Razina digitalnih vještina:

    Osnovno

    Srednja

  • Geografski opseg - Država:

    Hrvatska

  • Ciljani jezik:

    Hrvatski

  • Vrsta inicijative:

    Nacionalna inicijativa

  • Tipologija mogućnosti izobrazbe:

    Tečaj prema vlastitom tempu

  • Aktivnost učenja:

    rad u okviru e-učenja

  • Vrsta ocjenjivanja:

    Na internetu

  • Trajanje treninga:

    Do 1 tjedan

  • Organizacija:

  • Je li ovaj tečaj besplatan:

    Da

  • Je li certifikat / vjerodajnica besplatan:

    Da

  • Datum početka treninga:

    2022

  • Napor:

    Nepuno vrijeme pohađanja - intenzivni tečaj

  • Ponuđena vjerodajnica:

    Pravo na učenje

  • Samostalni tečaj:

    Ne