Umjetna inteligencija će igrati važnu ulogu u obrazovanju – no na koji način, to tek trebamo vidjeti. Trenutna percepcija umjetne inteligencije je, onako kolokvijalno rečeno, da je to alat koji će “učenicima pisati domaće zadaće i lektire” – što je ne samo vrlo ograničeno viđenje mogućnosti koje pruža umjetna inteligencija, već i demonstrativna zloupotreba tehnologije.
“Umjetna inteligencija bi mogla biti vrlo korisna Hrvatskoj – ako se uvede u naš obrazovni sustav. I to nije problem tehnologije, već administracije.”
Revolucionarni napredak sustava umjetne inteligencije kojem svjedočimo posljednjih par godina znači ponajprije da je riječ o novoj paradigmi čiju korisnost tek trebamo istražiti: jednako kako je omasovljenje Interneta dovelo do revolucije u pristupačnosti najrazličitijih znanja, tako će i ova tehnologija vjerojatno transformirati načine na koji učimo – ali još nismo sigurni kako će se to točno dogoditi.
Izvadak je to iz intervjua s informatičkim stručnjakom Radoslavom Dejanovićem,
objavljenog na tehološkom portalu www.rep.hr
Pročitajte cijeli intervju ovdje