Rezultati barometra digitalnih vještina predstavljeni su na platformi fit4internet u listopadu 2022. U tu je svrhu fit4internet u suradnji sa Saveznim ministarstvom financija i konzultantskom tvrtkom Accenture proveo prvo istraživanje u Austriji koje omogućuje reprezentativnu i utemeljenu sliku o stanju digitalizacije Austrijanaca.
Rezultati pokazuju digitalnu sposobnost austrijskog stanovništva i pružaju detaljnu sliku razine digitalizacije i digitalnih vještina u Austriji. Na taj način oni čine odgovarajuću osnovu za sljedeće korake za izgradnju kompetencija.
Glavni rezultati istraživanja
- Digitalna kondicijska sposobnost je pogrešno procijenjena. Rezultati pokazuju da samoprocjena pitanja ili pitanja o navikama korištenja nisu dovoljna za utvrđivanje stvarnih digitalnih vještina Austrijanaca. U pravilu, vlastita digitalna sposobnost je precijenjena.
- Praksa je preduvjet za digitalnu učinkovitost. Kao i u sportu, u digitalnom svijetu nije dovoljno samo nekoliko puta nositi se s digitalnim razvojem i aplikacijama. Da biste izgradili čvrsto stanje i ostali u formi, potrebna vam je stalna praksa!
- Visoka razina obrazovanja čini vas digitalno prilagođenima. Formalno obrazovanje povezano je s digitalnim kompetencijama. Što je veća formalna obrazovna kvalifikacija, to je u prosjeku viša digitalna sposobnost i realističnija samoprocjena vlastitih digitalnih vještina. Formalno obrazovaniji ljudi lakše prepoznaju svoje nedostatke u znanju i češće se obrazuju o digitalnim temama.
- Razlikama među spolovima potrebna je pozornost. Ne samo da žene cijene svoje digitalne vještine manje od muškaraca, već i postižu nižu razinu kondicije u usporedbi s muškarcima. U isto vrijeme, oprema za kućne urede koju pružaju poslodavci je lošija za žene nego za muškarce. Mnogi se zalažu za promicanje digitalnih kompetencija žena podizanjem razine osviještenosti, osposobljavanjem za fitness i opremom.
- Austrijanci uče neformalno. Prema podacima Europske komisije, digitalne vještine jedna su od osam ključnih kompetencija za „cjeloživotno učenje”, ali samo 10,4 % stanovništva u dobi od 15 do 74 godine sudjeluje u tečajevima ili osposobljavanju u prosjeku. Stvarnost učenja za digitalni svijet prilično je neformalna: Gotovo 70 % digitalnih vještina stječe se putem pojedinačnih pokusa ili internetskih platformi i foruma.
Barometar digitalnih vještina prva je reprezentativna analiza digitalnih vještina u Austriji na temelju modela kompetencija DigComp 2.2 AT. Model kompetencija pomaže u klasifikaciji digitalnih kompetencija i njihovoj usporedivosti.
Nakon predstavljanja rezultata barometra digitalnih vještina Savezno ministarstvo rada i ekonomije pozvalo je fit4internet da rezultate barometra vještina za 2022. predstavi „Rat neue Arbeitswelten”.
Pročitajte više o konferenciji za medije i glavnim rezultatima barometra digitalnih vještina.
© f4i
Saznaj više
-
Digitalna tehnologija / specijalizacija:
Digitalne vještine
-
Razina digitalnih vještina:
Osnovno
Srednja
Napredno
Stručnjak za digitalni sektor
-
Geografski opseg - Država:
Austrija
-
Vrsta inicijative:
Nacionalna inicijativa