Izvješće analizira najnovije relevantne podatke iz autoritativnih izvora o digitalnim vještinama i poslovima, kao što su Eurostat, OECD i Cedefop, i zumira kako izgleda jaz u digitalnim vještinama u kontekstu tržišta rada. Čineći to, cilj je razotkriti razlike između skupova podataka (na temelju različitih metodoloških pristupa) i dati preporuke o društvenim skupinama kojima je najviše potrebno usavršavanje i prekvalificiranje, a koje bi kreatori politika trebali dati prioritet. Izvješće pokušava odgovoriti na sljedeća pitanja:
- Koje vrste nedostataka u digitalnim vještinama možemo primijetiti unutar EU?
- Koje socio-demografske skupine najviše trebaju konkretne politike za stjecanje digitalnih vještina?
Putem ovih pitanja, istraživanje ima za cilj podržati i nekoliko najnovijih ciljeva Digitalnog desetljeća o digitalnim vještinama koji se također spominju u Akcijski plan europskog socijalnog stupa i Europski plan vještina akcije, uključujući: Radnja 2: Jačanje inteligencije vještina; Aktivnost 3: Potpora EU-a za stratešku nacionalnu akciju usavršavanja; i Akcija 6: Potpora Komisije digitalnim vještinama za sve; i Akcijski plan za digitalno obrazovanje, Prioritet 2, Poboljšanje digitalnih vještina i kompetencija za digitalnu transformaciju.
Pročitajte cijelo izvješće JRC-a na web stranici Europskog Komisija.
Saznaj više
-
Poveznica na web stranicu:
-
Ciljana publika:
Digitalne vještine radne snage.
Digitalne vještine stručnjaka u području IKT-a i drugih digitalnih stručnjaka.
Digitalne vještine u obrazovanju.
Digitalne vještine za sve
-
Digitalna tehnologija / specijalizacija:
Digitalne vještine
-
Geografski opseg - Država:
Europska Unija
-
Razina digitalnih vještina:
Osnovno
Srednja
Napredno
Stručnjak za digitalni sektor
-
Vrsta inicijative:
Institucionalna inicijativa EU-a
-
Vrsta publikacije
Izvješće