10. 10. 2022.

Span i FER pokrenuli edukaciju iz vještne „Agilni razvoj digitalnih platformi s pomoću mikroservisa“

Riječ je o jedno semestralnom, izvan nastavnom kolegiju koje studenti upisuju iz interesa za određenim područjem inženjerstva

Zagreb, 10. listopada 2022. – Inormatička tvrtka Span (prva iz sektora koja je izašla na burzu vrijednosnica, sa svojim dionicama) je u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva pokrenula edukaciju kojoj je cilj stjecanje vještine koju su nazvali „Agilni razvoj digitalnih platformi s pomoću mikroservisa“.

Vještine su u ovom kontekstu neobavezni izvannastavni kolegiji koje studenti upisuju iz interesa za određenim područjem inženjerstva. Traju jedan semestar, a kroz predavanja i domaće zadaće studenti stječu konkretne vještine relevantne za područje u kojemu sam predavač djeluje.

Iako se održava tek prvu godinu, interes studenata je velik. Čak šezdeset studenata upisalo je Spanov izborni kolegij.

„Span i FER imaju dug i dobar odnos koji smo htjeli dodatno ojačati. Spajanje realnog sektora s obrazovnim kroz ovakva predavanja odličan je način za davanje real-life primjera razvoja aplikacija. Takav razvoj uključuje analitiku, kontrolu kvalitete, devops i security, ali i postavljanje aplikacije da radi u produkcijskom okruženju sa svim potrebnim nadzorom za aplikativnu podršku i naknadne dorade. Ovakve Vještine pomažu u prelaženju iz akademskog u enterprise development.“ – rekao je Mladen Maras, direktor softwerskih rješenja u Spanu.

U Spanu su svjesni koliko je važno tijekom obrazovanja stjecati i praktično iskustvo, stoga osim pokretanja novog kolegija za studente, Span već sedam godina uspješno provodi i Span Academy – plaćenu stručnu praksu gdje studenti kroz ljeto bruse svoja znanja i vještine te stjeću iskustvo rada u velikoj IT kompaniji. Ove godine studenti su mogli birati između dva smjera – Infrastructure Cloud & Security i Development. Po završetku Akademije najbolji od najboljih nastavljaju graditi svoju karijeru u Spanu, a ove godine zaposleno je čak 56% polaznika akademije.

Više pojedinosti