Nazad

eSkills arhiva

Podijeli:

26. 03. 2014.

Get Online Week 2014

Od 24. do 30. ožujka i u Hrvatskoj se obilježava Get Online Week, paneuropski projekt koji se odvija svakog ožujka, a čiji je cilj potaknuti pojedince da koriste tehnologiju i Internet kako bi profitirali od mogućnosti koje se pružaju online.

Organizator “Get Online Weeka” je udruga Telecentre-Europe, krovna organizacija koja okuplja niz europskih mreža centara za medijsko i ICT opismenjavanje, a u sklopu projekta kojeg također podržava Europska Komisija.

“Get Online Week” ove je godine u Hrvatskoj posvećen promociji međusektorskog partnerstva pod nazivom “Digitalna agenda za kreativnu Hrvatsku“, a čiji je cilj stvoriti lokalnu koaliciju za zapošljavanje u sektoru digitalnih medija i Interneta. Tom se temom i ovogodišnji “Get Online Week” uključio u europski projekt Velike koalicije za digitalna radna mjesta, a kao jedan od koraka, započeto je istraživanje o (ne)usklađenosti visokoškolskih i strukovnih programa obrazovanja u sektoru digitalnih medija i umjetnosti s tržišnim potrebama. Pristup istraživanju, koje je integrirano i s projektom iProfessional nalazi se na stranici www.telecentar.com.

Voditelj projekata u hrvatskom ogranku Telecentra, Žarko Čižmar izjavio je: “Get Online Week 2014 je paneuropska kampanja kojom se nastoji ukazati široj javnosti na potencijale zapošljavanja u sektoru medijskih i ICT tehnologija.

Ovu kampanju smo iskoristili i za pokretanje međusektorskog partnerstva koje smo nazvali Digitalna agenda za kreativnu Hrvatsku. Samim nazivom partnerstva želimo ukazati na važnost razvoja kreativnih kompetencija kao preduvjeta dugoročnog izlaska iz krize i aktivnog sudjelovanja u europskom društvu. Također upozoravamo i na važnost razvoja multimedijskih sadržaja koji će se distribuirati informacijsko-komunikacijskom infrastrukturom i otvarati nova radna mjesta u medijskom sektoru.

Ovom inicijativom učvršćujemo poziciju Hrvatske u ‘Grand Coalition for Digital Jobs’ te stvaramo platformu za europske projekte razvoja multimedijskog obrazovanja i zapošljavanja. Osim hrvatskih partnera, potporu inicijativi iskazale su i međunarodne organizacije Telecentre Europe i Media and Learning Association, s kojima Telecentar surađuje na nekoliko europskih projekata.“

Projekt eSkills for Jobs 2014 i Telecentar Hrvatska pozivaju predstavnike javnog, privatnog i civilnog sektora da se priključe našoj inicijativi, za koju smo uvjereni da će dati značajan doprinos razvoju sektora digitalnih medija u Hrvatskoj.”

Inicijativa “Get Online” tjedna posve je komplementarna s projektom “e-Skills for Jobs 2014” koji se tijekom cijele ove godine provodi u svim članicama Europske unije, uključujući i Hrvatsku, a u sklopu kojega će do kraja godine na nacionalnoj razini biti provedeni brojni projekti, održane radionice, seminari i besplatna savjetovanja, sve s ciljem širenja informacija o važnosti stjecanja e-vještina i mogućnostima zapošljavanja u sektoru informatike, telekomunikacija, multimedije i digitalnog poslovanja.

“Pozdravljamo još jedno izdanje Get Online Weeka koje ima zajedničke ciljeve kao naša e-Skills kampanja: podići svijest o važnosti dobre i učinkovite edukacije u području e-pismenosti i drugih e-vještina”, naglasio je Hrvoje Balen, nacionalni koordinator europskog projekta “e-Skills for Jobs” za Hrvatsku. “Usto, koristimo priliku da najavimo naše nadolazeće aktivnost – na portalu www.eSkills.hr otvoreni su termini besplatnih radionica o ICT poduzetništvu u organizaciji udruge CISEx, a prošli tjedan smo započeli i istraživanje o tehnologijama, mogućnostima zapošljavanja i potrebnim kompetencijama u ICT sektoru za ovu godinu.”, kazao je Balen.