Zagreb, 10. siječnja 2024. – Muzej iluzija, izvorno hrvatski koncept muzeja, koji spaja svijet zabave i edukacije, postao je najveći i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu. Danas ima 45 lokacija u 25 država svijeta na 4 kontinenta, a širi se i dalje, s posebnim naglaskom na Zapadnu Europu i Sjevernu Ameriku. Privukao više od 10 milijuna posjetitelja i time se pozicionirao kao nezaobilazna atrakcija i za lokalce i turiste.
Sjedinjene države i Europska unija
Najveći Muzej iluzija u svijetu otvoren je krajem prošle godine u Las Vegasu, a u Sjedinjenim Državama otvorene su, prije, još i franšize u Charlotteu, Atlanti, Minneapolisu, Denveru, Pittsburghu, Austinu, Houstonu, Scottsdaleu San Diegu i Clevelandu te u Montrealu u Kanadi. U europskim gradovima nove lokacije Muzeja iluzija nalaze se u Marseilleu, Bordeauxu i Copenhagenu. Na natjecanju za europsku franšiznu nagradu u Bruxellesu, Muzej Iluzija osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji International Brand, a bio je nominiran i u kategoriji Najbolje europske franšize.
Lokalni tim – globalni doseg
Posebnost ovog projekta je i da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, od strane lokalnog istraživačko-razvojnog tima. Interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima muzeja da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes.
Pamuković, Živković i – Metamorfoza
Muzej Iluzija temelji se na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića no velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi. U pitanju je relativno mlada hrvatska tvrtka iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta. Upravo tim Metamorfoze Muzeje diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja, i to iz zagrebačkog ureda.
Više pojedinosti: https://muzejiluzija.com/naslovna/
Saznaj više
-
Digitalna tehnologija / specijalizacija:
Virtualna stvarnost
-
Razina digitalnih vještina:
Srednja
-
Geografski opseg - Država:
Europska Unija
-
Vrsta inicijative:
Međunarodna inicijativa