ACT Grupa, organizacija civilnog društva čija je svrha osnaživanje poslovnih praksi koje donose vrijedan povrat društvu i zajednici, inicirala je program financijske i savjetničke potpore poduzetnicima – „Pokreni nešto svoje.“ Riječ je o programu za poduzetnike početnike i one koji žele dodatno razviti svoje poslovanje. Program se izvodi šesti put, mentorskom i bespovratnom novčanom potporom, a financira ga tvrtka Philip Morris Zagreb.
Prihvatljivi projekt je bilo što u poslu – što se radi u nekom vremenski ograničenom razdoblju čime se ostvaruje poboljšanje ili optimizacija poslovanja. Program ne financira redovito poslovanje poduzeća. Važan kriterij je postojanje društvene ili ekološke inovacije, kao i dugoročni pozitivan utjecaj na društvo. Što se tiče mentorstva, ACT Grupa će ugovorenim projektima ponuditi savjetovanje u razvoju poduzeća, vođenju projekata i mentorstvo u svrhu postizanja pozitivnog društvenog utjecaja.
Ovogodišnjih šest najboljih projekata koji će tijekom idućih šest mjeseci dobivati kontinuiranu savjetodavnu poslovnu podršku i bespovratnu financijsku potporu su: BIFARD j.d.o.o. (Zagreb), Cidrani d.o.o. (Zagreb), Digicyte digitalne tehnologije d.o.o. (Zagreb), ŠUMA ŠUMA, vl. Maja Subotić Šušak (Zagreb), ORGANICA VITA, vl. Maja Lazić (Vraneševci) te NADES Design (Zagreb).
Na natječaj je pristiglo ukupno 405 prijava iz cijele Hrvatske, od kojih je u drugi krug procjene pred stručnom komisijom ušlo 14 projektnih ideja. Finalisti natječaja, a tako i dobitnici potpore, izdvojili su se inovacijom koja doprinosi vrijednom društvenom utjecaju, ali i održivošću i potencijalom njihovog poslovanja. Svi će dobiti bespovratnu financijsku potporu u iznosu od 74.000 kuna, a ACT Grupa i partner programa Philip Morris Zagreb osigurati će i promociju te kontinuirano poslovno mentorstvo tijekom sljedećih šest mjeseci.
Za provedbu šestog po redu programa Philip Morris Zagreb osigurao je 444.000 kuna, dok je kroz dosadašnjih pet izdanja ovog programa u impact poduzetništvo ukupno uložio više od tri milijuna kuna. Za svaku uloženu kunu ovi su vrijedni i inovativni poduzetnici stvorili dvije kune nove društvene vrijednosti, odnosno ostvaren društveni povrat iznosi više od šest milijuna kuna.